Infolinia: +48 12 274 44 13

Gwarancja jakości

1. Reklamacje.

Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres mailowy: biuro@hilarex.pl
oraz na adres naszej siedziby wraz z załączonym wadliwym produktem i opakowaniem po produkcie.

Poniżej znajduje się formularz reklamacyjny. Prosimy wypełnić formularz z uwzględnieniem wszystkich wymaganych kwestii.

Zgłoszone reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.

Klient jest poinformowany w przypadku przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji w przypadku gdy producent potrzebuje więcej czasu na przeprowadzenie ekspertyzy lub gdy przeszkodą jest dłuższy czas oczekiwania na nowy produkt.

W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wysyłamy nowe, wolne o wad produkty na podany przez konsumenta adres lub zwrócimy pieniądze na podane przez klienta konto bankowe za uszkodzone produkty, wraz z kosztami poniesionymi podczas reklamacji (a więc także koszty odesłania towaru).

Pragniemy przypomnieć, że jesteśmy jedynie sprzedawcą a nie producentem więc nie mamy wpływu na wady fabryczne oferowanych przez nas produktów.

Dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas produkty były jak najlepszej jakości i dbamy o zadowolenie naszych klientów, więc naszym obowiązkiem jest przyjąć zgłoszenie reklamacyjne.

 

2. Zwroty.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni.

Poniżej znajduje się formularz zwrotu.

Należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go w formie pisemnej na adres: biuro@hilarex.pl
oraz na adres naszej siedziby wraz z załączonym produktem do zwrotu.

Zwrócony towar zostanie przyjęty w przypadku gdy spełnione zostaną następujące warunki:

  • odesłany towar nie może posiadać śladów użytkowania (otwarte opakowanie/butelka, niekompletne opakowanie w przypadku soczewek kontaktowych)
  • nie przyjmujemy pojedynczych blistrów z soczewkami, jedynie kompletne opakowania
  • towar zostanie odesłany do nas w terminie do 14 dni (liczy się data nadania przesyłki)

Klient jest zobowiązany do wysyłki zwracanego towaru na swój koszt.

Zwrot płatności następuje po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru.

Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

 

3. Problemy z soczewkami kontaktowymi.

Zanim zdecydujecie się Państwo na korzystanie z soczewek kontaktowych należy wcześniej skonsultować to z lekarzem okulistą lub optometrystą.

Jeśli używaliście Państwo soczewek innej marki o podobnych lub nawet tych samych parametrach, to nie zawsze oznacza, że będziecie Państwo czuli się komfortowo gdy samowolnie dokonacie Państwo zmiany na inną markę.

Należy pamiętać, że każda soczewka wykonana jest z innego materiału i nie ma pewności, że oko będzie je dobrze tolerować, nawet gdy wszystkie parametry będą identyczne.

Dlatego więc gdy klient podejmie decyzję o rozpoczęciu używania soczewek kontaktowych lub z różnych powodów zdecyduje się na zmianę używanej marki, zalecana jest wizyta u lekarza okulisty lub optometrysty, który po uprzednim badaniu powinien zaaplikować Państwu próbną soczewkę w celu sprawdzenia czy wada jest odpowiednio skorygowana oraz czy pacjent czuje się komfortowo.

Reklamacje wynikające z dyskomfortu noszenia spowodowanego niewłaściwym doborem soczewek nie będą uwzględniane.

 

Do pobrania:

Formularz reklamacyjny (.doc)

Formularz zwrotu (.doc)